2021(e)ko abenduaren 15(a), asteazkena

"Triangelua naiz" liburuaren idazlea gure gelan! La escritora del libro "Soy un triángulo" en nuestra clase.

 LH 1-2ko ikasleekin TRIANGELUA NAIZ! liburua landu dugu baloreetan. 

Yaiza Etxarri eskolan irakasle eta PT dugula probestuz, gelara gonbidatu dugu eta liburuaren inguruko zenbait galdera egin dizkiote ikasleek, haiek prestatu dituztenak.


Hemos trabajado en valores el libro TRIANGELUA NAIZ! con los alumnos de LH 1-2.
Aprovechando que tenemos a la profesora y PT Yaiza Etxarri en la escuela, la hemos invitado a clase y el alumnado le ha hecho algunas preguntas sobre el libro.


LIBURUARI BURUZKO INFORMAZIOA: "Triangelua naiz!" 
INFORMACIÓN SOBRE EL LIBRO "SOY UN TRIÁNGULO"

Triangelua naiz! ipuinaren gai nagusia haur-transexualitatea da; izan ere, ume transexualek bizitzen dituzten zailtasunen inguruan hitz egiten du. Zailtasun gehienak eskola garaian bizitzen dituzte, komunera joateak eta kirola egiteak, besteak beste, arazo bat suposatzen diete eta.
Aipatutako gaia era sinple eta entretenigarri batean kontatzen du, eta neurri batzuen inguruan hausnartzen laguntzen digu; komunetako edota eskola-kiroleko sexu-segregazioaren inguruan, adibidez.

HEZKUNTZA EMOZIONALA
Protagonistak azaltzen dizkigun emozioen artean, nahasmendua, tristura, haserrea, lotsa, errua, lasaitasuna, poza eta beldurra daude. Horrek hezkuntza emozionala eta enpatia lantzeko aukera ematen digu.

GENERO-ESTEREOTIPORIK GABE
Ipuina kontatzeko, irudi geometrikoak erabili dira, era horretan, genero-estereotipoetatik ihes eginez.

LABURPENA
Irudi berri bat jaio da, baina ez da besteak bezalakoa.
Triangelua da, baina denek borobil bat bezala ikusten dute.
Lortuko al du besteek triangelu bat bezala ikustea?
Emozioz beteriko bide batean murgilduko gara txikiarekin batera.

*****************************************************************

El tema central del cuento ¡Soy un triángulo! Es la transexualidad infantil, y habla sobre las dificultades que viven los niños transexuales. La mayoría de las dificultades las viven en la época escolar, ya que ir al baño y hacer deporte, entre otras cosas, les suponen un problema.
Cuenta el tema de forma sencilla y entretenida y nos ayuda a reflexionar sobre medidas como la segregación sexual en los baños o en el deporte escolar.

EDUCACIÓN EMOCIONAL
Entre las emociones que nos explica el protagonista están el desconcierto, la tristeza, la ira, la vergüenza, la culpa, la tranquilidad, la alegría y el miedo. Esto nos permite trabajar la educación emocional y la empatía.

SIN ESTEREOTIPOS DE GÉNERO
Para narrar el cuento se han utilizado imágenes geométricas, huyendo así de los estereotipos de género.

RESUMEN
Ha nacido una nueva imagen, pero no es como las demás.
Es un triángulo, pero todos lo ven como un redondo.
¿Conseguirá que los demás lo vean como un triángulo?
Nos adentraremos en un camino lleno de emoción junto al pequeño.


*********************************************************



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina