Aditzera eman nahi dizuegu, gaur, urriaren 4ean, Pirinioan Bizirik Gaude, Pirinioan Lan eta
Bizi, eta Txantxalanek Despopulatzearen kontrako Estatu mailako Hitzarmena
aldarrikatzeko deialdiarekin bat egin dugula. Horregatik 11,45ean (jolastordu garaia),
Erronkariko frontoian gauzatu den bost minutuko paroaren kontzentrazioan parte hartu dugu.
Arazo hau guztioi eragiten digunez eta sentsibilizazioa eskolatik lan behar dugula uste
dugulako, ikastetxe moduan parte-hartzea erabaki dugu, betiere jolastorduan ohiko erritmoari
eragin gabe.
Hoy viernes 4 de octubre, nuestro centro ha participado en la movilización convocada por Pirinioan Bizirik Gaude, Pirinioan Lan eta Bizi, y Txantxalan.
Nos hemos sumado a la concentración de la convocatoria de paro de cinco minutos; a las 11,45 de la mañana (hora de recreo) en el frontón de Roncal para reivindicar un Pacto de Estado contra la despoblación.
Tratándose de un tema que nos influye directamente a todas y a todos, y conscientes de la necesidad de trabajar esta sensibilización desde la escuela, hemos decidido participar con el alumnado.
No obstante, esta acción se ha desarrollado en el tiempo de recreo para no incidir en el ritmo del centro.
Bizi, eta Txantxalanek Despopulatzearen kontrako Estatu mailako Hitzarmena
aldarrikatzeko deialdiarekin bat egin dugula. Horregatik 11,45ean (jolastordu garaia),
Erronkariko frontoian gauzatu den bost minutuko paroaren kontzentrazioan parte hartu dugu.
Arazo hau guztioi eragiten digunez eta sentsibilizazioa eskolatik lan behar dugula uste
dugulako, ikastetxe moduan parte-hartzea erabaki dugu, betiere jolastorduan ohiko erritmoari
eragin gabe.
Hoy viernes 4 de octubre, nuestro centro ha participado en la movilización convocada por Pirinioan Bizirik Gaude, Pirinioan Lan eta Bizi, y Txantxalan.
Nos hemos sumado a la concentración de la convocatoria de paro de cinco minutos; a las 11,45 de la mañana (hora de recreo) en el frontón de Roncal para reivindicar un Pacto de Estado contra la despoblación.
Tratándose de un tema que nos influye directamente a todas y a todos, y conscientes de la necesidad de trabajar esta sensibilización desde la escuela, hemos decidido participar con el alumnado.
No obstante, esta acción se ha desarrollado en el tiempo de recreo para no incidir en el ritmo del centro.
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